Haih sabar je la ayna


Okay lama dh aku rasa aku tk updated blog kan ? Sorry la busy skit . Hm aku tengah sedih , kecewa semua ada . Hm sedih sbb ibu aku . Aku tak pernah lupa yg dia bru lepas operation berapa minggu lepas .

Operation perut sbb ada ketumbuhan dlm perut ibu , thts call cancer i think . But slow growing . Skrg ibu takde perut . Aku faham perasaan ibu . Ibu tk boleh mkn ni mkn tu . Semua kena jaga . Then yg buat aku tak tahan . Bila dia stress je aku yg kena . 

Kenapa mesti aku yg kena ? Kenapa tk abgabg aku dua org tu ? Tak faham la . Dh berapa hari mcm ni . Aku tak tahu nk ckp apa dah . Aku mampu tahan sedih and sabar bnykbnyk je . Ayh ariff selalu ckp dgn aku . Byk bersabar . Nnt ayh try ckp dgn ibu . 

Dgn exam bru ni pulak . Aku ada 2 exam tak buat and 2 exam failed . Dia tak marah . Tp dia PAKSA aku untuk dpt A . Ya allah mana boleh . Aku tengah cuba ni mana boleh terus dpt straight A . Tlg la faham aku . Aku tengah cuba ni . Ya allah sedih and frust betul la . Aku stress tahu tak kalau mcm ni !

Rasa mcm nk deactive fb semua malas nk online dh kalau ibu mcm ni . Bru je pegang laptop , dh bsing . Padehal dia tk tengok jadual harian aku . Haishhh ayna sabar ayna sabar . Ujian tuhan bagi . Kuat kan semangat aku ya allah . Amin .


Ikhlas dari Ayna Aylyna .