Kadangkadang aku tak faham :(

Assalamualaikum .

Okay dengan tajuk aku hari ni . Aku rasa , haish entah la . Kenapa aku kadangkadang tak faham dengan diri aku ni ? Kenapa . Hmm :(

Sekolah makin hari makin bosan . Dah tak macam dulu dah happy tiaptiap hari . Dah jarang HU-HA-HU-HA dengan kawankawan . Kadangkadang je . Kerja sekolah boleh la takda la banyak pun . Tuition pun okay . Kerja khusus yang banyak ni . Sejarah dengan geo . Adoi -.-

Sekarang dah bulan 4 . Cepatnya masa berlalu . Lagi 5 bulan nk Penilaian Menengah Rendah . Pejam celik pejam celik dah bulan berapa . Takutnya rasa . Hm sorry la aku jarang updated blog sebab jarang pegang laptop ni .

Lebihkan belajar and kadangkadang penat terus tertidur . Banyak luang masa dengan ibu . Ibu kena bagi dia banyak semangat untuk sembuh mcm duluu . Sekarang dia dah gelak , senyum dan jarang marahmarah :') Alhamdulillah .

Ya allah exam aku nak dekat . Bagi la aku selalu mengingati mu dan berdoa kepada mu selalu . Bagi aku banyak bersabar dengan dugaan yang kau beri dalam dunia ni . Amin . Hm kawankawan ? Dekat sekolah yang selalu ada dengan aku Farah dan Shazleen . Dorang la buat aku gelak tiaptiap hari . Tp sekarang mcm jarang . Korang jangan berubah tau weh :(

Aku nak korang happy kan aku mcm dulu yee . Hmm kawankawan luar ? Yang rapat dengan aku dan selalu ada dengan aku Yunaa dan tina . Yang lain semua busy . Hm takpela aku faham korang :) Selain dorang , mesti la family aku , kakak mywaa dan adik angkat aku yang selalu text aku adik qamarina .

Okay sayang korang semua yang tak pernah lupa aku kay . Hm kepada semua yang tk lupa aku tu yang aku tak sebut nama sorry la . Sebab ni je aku tahu yang paling rapat dengan aku sekarang . Apaapa pun , ada salah silap harap dimaafkan , i love youguys always dan aku sentiasa ada untuk korang yee . Take care everybody . Baiii <3


Ikhlas dari Ayna Aylyna .