Nurfatin Syafiqah


Assalamualaikum .
Hihi see this girl . Pretty and cute aite ? Yes she is ;) Her name is Nurfatin Syafiqah . She's my bestfriend . I do love her so much kays .

Dia orang ke lima penting dalam hidup aku . Aku suka dengan perangai dia . She's very kind , boleh share mcmmcm problem dengan dia , dia banyak bagi nasihat and always by my side when i need someone to talk . Kenal dia pun tk lama sgt tk baru sgt . Last year kenal tk silap .

Then now close gila . Ada story baru ke , ada prob ke aku mesti cerita dengan dia . I think she knw all my secret and wht happen with me . Dia tk pernah bosan dengar cerita aku . Aku suka dapat bestfriend mcm dia . Ni bru betul kwn . Kwn tk pernah bosan dgn kwn sendiri :)

Dia tk pernah lupa aku . Selalu ingat aku . Kalau aku tk online , she text me say i miss you :') Okay fatin i do larpchuu kay darling ? Don't ever leave me . Xoxo :*


Ikhlas dari Ayna Aylyna .